Dag 16-14 maart - Reisverslag uit Jelutong, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu Dag 16-14 maart - Reisverslag uit Jelutong, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

Dag 16-14 maart

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

14 Maart 2017 | Maleisië, Jelutong

Dag 17- 15 maart

Vandaag den vrije dag , de laatste in Maleisië, Penang.
Omdat het zo heet was, besloten wij maar de morgen in de Mall door te brengen, daar was het heerlijk koel.

Geluncht bij Kenny Rodgers, simpele boterhammetjes.
Daarna terug naar het hotel en de taxi genomen naar de botanische tuin. Een verrassend mooi aangelegde tuin waar de apen los rond lopen. Ook nog een verdwaalde varaan gezien. De taxirit er naar toe kostte RM 8.30 wat omgerekend ongeveer €2 was. Lekker hoor de Über taxi's.

Vanavond zorgen de heren voor het eten, dwz dat ze in een foodcourt eten gaan halen en wij dat hier in het hotel opeten.

Verder koffer pakken en bekijken hoe we de 3 dagen Dubai gaan doorbrengen.
Morgen 12.40 vlucht naar Kuala Lumpur en dan een uurtje of 4 wachten en dan nog 7 uur en 20 minuten naar Dubai. Een hele reisdag dus.

• 14 Maart 2017 - 13:35

Theaoerlemans:

Hey. Nu onderweg naar Dubai of zijn jullie er al als je dit leest.
    Probeer wel een woestijn safari te doen. Kost je wel een dag maar is wel heel leuk.

Veel plezier nog.
    Groetjes.

• 14 Maart 2017 - 21:46

Nel Westerneng:

Simon zei ook dat die woestijnsafari erg gaaf is om te doen.
    Hij is een keertje een weekend met onze schoonzoon in Dubai geweest.