Dag 11-9maart - Reisverslag uit Marand, Iran van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu Dag 11-9maart - Reisverslag uit Marand, Iran van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

Dag 11-9maart

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

09 Maart 2017 | Iran, Marand

Vandaag een reisdag dus niet zoveel gebeurd.
Redelijke tijd opgestaan en om 8 uur ontbeten. We konden zonder paraplu naar het eetgedeelte .

Redelijk droog, fijn voor de boot. Met een redelijk tempo weer de speedboot in en in twee uur richting Sandakan.
Daar een luxe lunch op in het Sheraton hotel.

Na de lunch op weg naar het Rainforest Museum, stelde niet veel voor.
Daarna de canopy walk, was goed te doen, stalen bruggen met roosters , als je niet naar beneden keek . Dat gold alleen voor mij.

Het memorial park vervolgens overgeslagen ivm het halen van onze vlucht naar Kuala Lumpur.
Rustige vlucht en vervolgens een slechte landing. Na wat zoeken de Kiala Express gevonden die ons naar Kiala2 bracht, waarna het nog een paar minuten lopen was naar het Tune hotel. Ingecheckt , van Verre even gebeld , zodat we wisten hoe laat we morgen opgehaald worden. Fijne organisatie hoor, direct contact en ze bellen je binnen 5 minuten terug. Nu ff aan de cocktail Malibu Punch en dan het bed in. Morgen 9 uur gaan we weer verder naar de Cameron Highlands

• 18 Maart 2017 - 22:12

Riet:

Hi Hanger, ben je nog steeds in Iran? Wij gaan binnenkort ook. Kan je gewoon reisverslagen op dit blog zetten dus? Ik lees hier en daar dat dat niet zou kunnen. Nu heb ik zelf een blog, maar als WaarBenJij kan, dan kan een priveblog toch ook wel neem ik aan? Wat denk je?