Dag 3. 28 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu Dag 3. 28 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

Dag 3. 28 februari

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

28 Februari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag 3 begon goed, de verloren koffer stond in de lobby van het hotel. Was een hele opluchting!
Vandaag een stadstour gemaakt met o.a. Brazilianen en mensen uit India.
O.a. Een batikfabriek bezocht , nog wat gekocht natuurlijk. En het paleis van de koning bezocht, hier mocht je niet naar binnen maar wel een foto kunnen maken van de paleiswacht te paard. Zielig hoor, het paard moest de hele dag op een vierkante meter stil staan.

een kort bezoek gebracht aan Chinatown en toen het begon te plenzen een taxi gezocht die ons naar de Twin Towers bracht.

Uiteraard boven geweest ( alvast een voorproefje van wat ons in Dubai te wachten staat)

Eerst naar de eerste etappe die was 170 meter hoog en daar hoort de 68 ste bij. Daar konden we op de verbindingsbrug lopen.

Etappe twee bracht , met een vaart van 5 meter per seconde, zwaar het topje, dat bevond zich op de 83ste etage en dat was 370 meter hoog. Een hele belevenis.

Daarna nog een bezoekje gebracht aan het zeeaquarium dat onder in de kelder van de torens was.
Was zeker de moeite waard en blij dat we het gezien hebben. Zwommen enorme haaien en pijlstaartroggen rond.

Daarna nog wat gegeten bij Roasters, beviel mij beter dan het hete lokale food. Lekker een boterhammetje ei op.

• 28 Februari 2017 - 16:46

Renate:

Dat is idd een opluchting zeg.
    Mooie dag geweest volgens mij.
    Hier de laatste dag carnaval.
    Helaas ook regen met de kinder optocht.
    Maud wilde uiteindelijk toch niet mee lopen met jan dus gekeken.
    Vond ze veel beter.
    Nu weer in het gareel.
    Veel plezier nog!

• 28 Februari 2017 - 17:17

Pieter De Meijer:

Mooie foto,s dat is dus genieten

• 28 Februari 2017 - 21:44

Arjan Groeneveld:

Ziet er mooi uit!! Veel plezier en een super mooie vakantie toegewenst.