Dag 1 en 2 26 en 27 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 26 en 27 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 26 en 27 februari

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

27 Februari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het begin is gemaakt. Dag 1 vetrtrokken naar van der Valk (Schiphol Hotel). Lekker relaxt aan de vakantie beginnen. Heerlijk gegeten 's avonds.

De andere morgen om 11.00 met de shuttlebus naar Schiphol.
Maleisische Ringit gehaald. Na een kleine vertraging om 15.00 uur betrokken voor deel 1 naar Dubai. Daar hebben we beschuit met muisjes gegeten...ons reisgezelschap kreeg het heugelijke bericht dat er een kleindochter geboren was.

Na een kleine 4 uur op voor deel 2 . 7.05 uur naar Kuala Lumpur. Eenmaal aangekomen op de luchthaven hadden we vrijs nel de koffers op 1 na. De koffer van Harry zat er niet bij. Pffff...
Daar moesten dus de nodige papieren voor ingvevuld worden. We hopen voorzichtig dat die morgen nagebracht wordt. We duimen er voor in elk geval.

Gelukkig bleek onze chauffeur keurig te hebben gewacht, die heeft ons in een uurtje naar het hotel gebracht. Prachtig hotel met uitzicht op de Petronas Towers. 'S avonds lokaal gegeten...dat wil zeggen 3 personen wel en ik aan de witte rijst.
De heren hadden pech...geen alcohol te krijgen.

Nu terug in het hotel en ik hoop lekker te slapen.

Morgen een stadstour in het vooruitzicht.

• 27 Februari 2017 - 20:02

Nel Westerneng:

Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie!