17 februari - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu 17 februari - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

17 februari

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

18 Februari 2015 | Verenigde Staten, New York

17 februari.

3 uur s'nachts ging de wekker.
Taxi naar luchthaven kwam ons ophalen. Na alle douane formaliteiten en dergelijke te hebben doorlopen (eN dat waren er nog al wat) om stipt 7.00 vertrokken naar NewYork.

Ook hier weer na aankomst de nodige veiligheidscontroles, weer de vingerafdrukken en irirsscans. Toen naar de denk voor onze taxibusje. We waren niet de enige die weggebracht moesten worden we moesten nog 3 adressen langs.
Om half vier eindelijk bij Hotel Newton.

Na de incheck op zoek naar het metrostation en daar meteen een weekkaart gekocht. En op naar Times square. Wat een belevenis al die gebouwen met reclames. Midden op de rode trappen van TimesSquare ontmoette we nog een Brabander . Nog een hapje gegeten bij Fridays.Na voor de tweede keer in de verkeerde metro gestapt te zijn hadden we eindelijk de goeie en terug naar ons hotel.

Morgen een bezoek aan Ground Zero.