9 februari - Reisverslag uit Carrillos, Costa Rica van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu 9 februari - Reisverslag uit Carrillos, Costa Rica van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

9 februari

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 Februari 2015 | Costa Rica, Carrillos

9 februari

De reisdag weer achter de rug. Stop gemaakt bij de brug vanonder vriendschap voor het mooie uitzicht. Brug was geschonken door de Taiwanese regering.

Later noemde Taiwan het de brug van het verraad omdat Costa Rica een stadion geschonken kreeg van China. En China en TAiwan gaat niet zo samen.

Tijdens een volgende stop lagen er gekapte palmbomen die leggen ze daar weg zodat het SAP naar beneden loopt.mvervolgens hakken ze er een stukje uit waar al dat vocht zich verzamelt. Dat laten ze gisten tot er alcohol onstaat, de verhalen die er bij horen zeggen dat je 3 dAgen van denkwereld bent als je dit SAP opdrinkt.

Ook nog de nodige supermercado's aangedaan op zoek naar Off. Kijken of dat beter tegen de muggen werkt.

De lunchstop was bij een restaurant waar de bomen vol zouden moeten zitten met papegaaien. Het bleken er enkele te zijn maar toch de moeite waard.

Om 3 uur kwamen we aan in CAnas bij onze Haciënda . El Pacifico heet het complex
We werden vrolijk begroet door een horde muggen. Dat was minder gezien De bulten die Gerard al heeft. We hebben er voor gekozen om een uurtje buiten te zitten en binnen een paar spuitbussen leeg te laten spuiten.
Hopelijk helpt dat.
Gerard heeft vandaag de Pharmacia maar bezocht samen met reisgenote Marloes.
Zij is arts en specialiseert zich in dermatologie dus zalfje gekregen voor de bulten die er nu toch wel vreemd uit gaan zien.we wachten maar af.
Vanavond eten we hier bij El Pacifico , buiten, dat wordt dus van top tot teen Off spuiten, omdat de muggen volgens ons DEET te lekker vinden.

• 10 Februari 2015 - 07:42

Renate:

Balen vader van die muggen bulten.
    Maar vergeet ook je hoofd niet in te smeren ziet er aardig rood uit op de foto.

• 10 Februari 2015 - 09:45

Thea:

Hallo allemaal

Nou das idd balen van die muggen. Is hij er niet beroerd van?
    Ja je denkt dat deet werkt, maar niet dus.

Mooie foto van die papegaaien trouwens.
    Geniet er nog van.
    Ben benieuwd naar het volgende verslag.

Groetjes.

• 10 Februari 2015 - 10:40

Werner:

Wij kunnen erover meepraten. DEET werkt voor geen meter, die beestjes ontwikkelen zich ook door.

Nee oplichters zijn het!!!!

Toch nog veel plezier.....:p

• 10 Februari 2015 - 22:05

Nel:

Oh wat vervelend van die muggen, heb je geen klamboe meegenomen? Iig sterkte ermee!