4 februarin RIO Frio - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu 4 februarin RIO Frio - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Hanneke Stikkers - WaarBenJij.nu

4 februarin RIO Frio

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

04 Februari 2015 | Costa Rica, Fortuna

4 februari.
Boottocht.
Vandaag na een zeer karig ontbijt op weg naar El Chillos waar een boot voor ons klaar ligt voor een tocht op de RIO Frio.

De rit er naar toe is zo'n twee uur daarna een koffie en plaspauze bij een restaurantje.
Vooral de plaspauze was belangrijk want op de boot was geen toilet.
Onderweg apen gezien een luiaard vogels en de nodige kaaimannen.
Na een uurtje varen een lunch gehad op de boot, rijst, kip gebakken banaan, bonenpuree en als toetje verse ananas.

Toen weer busje in en terug naar hotel , onderweg nog even gestopt bij een ananasplantage voor de nodige foto's.
Nog wat uitleg gehad over de dag van morgen (de dagwaarvan ik wist dat hij zou
komen) namelijk de hangbruggenexcursie!!!!!!

Vanavond haalt het busje ons weer op voor een etentje in de stad.
Het weer in El Chillos was prachtig nu terug in LA Fortuna regent het weer.

Dus op naar morgen!!

• 05 Februari 2015 - 10:59

Thea:

Hey vakantiegangers,

Zo te lezen zien jullie weer heel veel, en genieten jullie er van ( groot gelijk)
    Han ik hoop dat, als je eenmaal op die hangbrug loopt, ook kan genieten.
    Hup blik op oneindig, verstand op 0 en gaan!!!

Veel plezier.

• 05 Februari 2015 - 12:30

Renate:

Gewoon gaan moeke. Doe je nooit meer!